Ott vagyunk YouTube-on is. Kattints a friss videókért!
the evil within 2

Több személyre szabhatóság és mélyebb crafting rendszer jellemzi az Evil Within 2-t

Újabb részleteket osztott meg az Evil Within 2-ből a játékot kiadó Bethesda.

A személyre szabhatóság, és a tárgyak készítése sokat fejlődött az első részhez képest. A folytatásban nem csak nagyobb területekkel találkozhatunk majd, de ezek úgy lesznek berendezve, hogy sokkal nagyobb szabadságot nyújtanak a játékosoknak.

Megváltozik a fejlődési rendszer is. A második részben a zöld zselét már csak Sebastian és a képességei fejlesztésére használhatjuk, míg a felszerelés fejlesztését a fegyverek alkatrészeiből fedezhetjük.

A Bethesda példájában látható életerő fa Sebastian életerejét növeli és csökkenti a bekapott sebzés mértékét. A lopakodás fa növeli a guggolás közbeni mozgási sebességet, és lehetőséget nyújt a fedezékből és sarkokról való orvgyilkosságra.

A harci fejlesztések csökkentik a fegyver visszarúgását, erősíti a közelharci sebzést, míg a felépülés fa segítségével gyorsabban gyógyulhatunk, többet gyógyulunk, stb. Az atlétika fa pedig a kitérést javítja és fejleszti az állóképességünket.

Az öt képesség fa alatt található opciókat a már előbb említett Zöld Zselével fejleszthetjük.

A fegyverek személyre szabhatósága alá tartozik a tűzerő növelése, lőszertartalék fejlesztése, az újratöltés és a tüzelési sebesség idejének csökkentése mind a pisztolyok, mind pedig a shotgun esetében. A Warden Számszeríjnak másféle fejlesztései lesznek, úgymint a lőtáv, célzás sebessége és hogy milyen speciális vesszőket használhat.

A The Evil Within 2 Halloween táján érkezik PC, PlayStation 4 és Xbox One konzolokra.