Ott vagyunk YouTube-on is. Kattints a friss videókért!
Sekiro: Shadows Die Twice játékmenet

Sekiro: Shadows Die Twice játékmenet, harcrendszer, nyílt világ

A Sekiro: Shadows Die Twice a Soulsborne csodákért felelős From Software ősi Japánban játszódó új játéka.

A játékra márciusig még várni kell, de egyre több infó kerül elő, szóval nézzük át, mit tudunk eddig a Sekiro: Shadows Die Twice akciójátékról.

Sekiro: Shadows Die Twice játékidő

Sekiro: Shadows Die Twice megjelenési idő

A Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én érkezik PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra.

Sekiro: Shadows Die Twice előrendelés

Az előrendeléseket kétféle kiadásra lehet leadni, melyek az Alapváltozat és a Gyűjtői Kiadás. Az alapkiadás csak a játékot tartalmazza, míg a Gyűjtői Változat a következő extrákkal érkezik.

  • Teljes játék
  • Acéldoboz
  • 18cm magas Ninja Szobor
  • Térkép
  • Digitális Hanganyag
  • 3 Játékérme replika
  • Gyűjtögetős művészeti könyv
Sekiro: Shadows Die Twice megjelenési dátumot kapott

Sekiro: Shadows Die Twice történet

A Sekiro sok tekintetben eltér a Soulsborne elődöktől. Főhősünk az egykezű Farkas egyrészt beszélni fog, méghozzá szinkronizáltan. Nem lesznek párbeszéd lehetőségek vagy hosszú monológok, ettől függetlenül viszont a From Softwaretől elvárt mély történetre számíthatunk.

A Sekiro Japán történelmének Sengoku korszakában játszódik, mely a kései 16. és a korai 17. század közé tehető. A Farkas egy ninja, kit többek közt azzal bíznak meg, hogy mentse meg a fogságba esett fiatal nagyurat.

Természetesen ez nem lesz ennyire egyszerű és rövid, így a történet kibontakozására várni kell, amíg megkaparintjuk a játékot.

Sekiro: Shadows Die Twice játékmenet

Sekiro: Shadows Die Twice nyílt világ

A Sekiro mérete nagyjából megegyezik majd a Bloodborne és a Dark Souls 3 méreteivel, már ami a játékterületet és a tartalmat illeti. Csak úgy, mint a Soulsborne játékokban, itt is lesz egy fő központi terület, mely itt a Dilapidated Temple névre hallgat majd.

Itt található majd az a karakter is, akinél fejlődhetünk és erősíthetjük a Healing Gourd nevű gyógyitalt. Itt tudunk gyakorolni is a The Immortal Soldieren, hogy jobban megismerjük és teszteljük a Sekiro egyedi harcmodorát.

A templom már a játék korai szakaszában elérhetővé válik, odajutni pedig a Sekiro sajátos tábortüzein keresztül, a Sculptor’s Idolokon keresztül, vagy tárgyak használatával tudunk majd.

A Sekiro igazgatója, Hidetaka Miyazaki elmondása alapján ez a stúdió legnyitottabb játéka, a játékosok pedig minden eddiginél nagyobb szabadságot kapnak a világ felfedezéséhez.

A játék ezúttal is megjutalmazza azokat, akik a Sekiro minden szegletét felfedezik, mindenkivel beszélnek, és felkutatnak minden titkot. A korábbi játékok hangulatától merőben eltérő Sekiroban ezúttal csodás vidékeket és falvakat fedezhetünk fel.

Többjátékos mód nem kerül a Sekiróba, viszont meg lehet majd állítani a játékot.

Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice harcrendszer

A Sekiro szakít a hagyományokkal, és ezúttal nem lesznek külön képességek és karakterosztályok. Ezen kívül hatalmas változás még, hogy nem találunk új páncélokat, vagy fegyvereket sem a játék folyamán. Nem lesznek gyűjthető lelkek az ellenfelektől, ahogyan játékállás mentés sem.

Vegyük úgy, hogy a Sekiro egy akció-kaland játék, ahol nem a karakterünk pontjaira, hanem a felfedezésre kell koncentrálnunk. Találhatunk viszont erősítő tárgyakat és olyan felszerelést, mellyel a mechanikus kezünket fejleszthetjük. Felszerelhetünk például olyan baltát, mely elpusztítja a pajzsokat, vagy fáklya kezet, mely tűz sebzést okoz.

Újdonság még a kampó, mellyel új magaslatokra küzdhetjük fel magunkat, és még harc közben is használhatjuk, így elég rendesen kibővíthetjük a harcteret.

A karakterosztályok hiánya miatt a Sekiróban a bossok megöléséhez használnunk kell a körülöttünk található eszközöket. Ez azt is jelenti, hogy a játékosok mindenképp ügyességből oldják majd meg a boss harcokat, és nem lesz például egy távolsági karakternek előnye egy bossnál, vagy egy közelharci karakternek egy másiknál.

A védekezésnek nagy szerepe lesz a játékban. Az ellenfelekkel konkrétan párbajozni kell, az előző játékokban hangsúlyos agresszív harcmodor pedig ritkán hoz majd eredményt.

További Hírek
World War Z borító
World War Z játékteszt