Az Activision Blizzardnak több pénzt hoz a játékokban megvásárolható tartalom, mint maga a játék eladása.
Az Activision Blizzard utolsó pénzügyi negyedévében a kiadó bejelentette, hogy $7.16 milliárdos bevételt termelt az évben, mely egyben rekord is a cég számára.
Ebből több, mint a felét, $4 milliárdot csak a játékokban elkölthető mikrotranzakciók hozták. Az Activisioné egyébként a King is, akik a Candy Crusht csinálják, mely elég erőteljesen a mikrotranzakciókra alapszik, és csak ez $2 milliárdot termelt.
Az Activision Blizzard mindegyik nagyobb játéka tartalmaz mikrotranzakciókat, így a Call of Duty: WW2, Overwatch, és a Destiny 2 is.
Nem semmi számok, inkább át sem számolom forintra, és az biztos, hogy nem kell a kiadónak aggódnia a jövőt illetően.
Ehhez kapcsolódan nemrég azt is megtudtuk hogy az új Call of Duty-t a Treyarch készíti, de arra a pletykára, miszerint ez a Black Ops 4 lesz, még nem reagáltak.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.