A Dark Souls rendezője, Hidetaka Miyazaki egy könnyebb nehézségi fokozat hozzáadásán gondolkodik. Egy a Metro-nak adott interjújában elmondta, hogy tudja, a játék nehézsége eltántorít néhány játékost, és egy kevesebb kihívást jelentő opció több embert vonzana.
„Igaz, hogy a Dark Souls elég nehéz és ezért néhány ember vonakodik a kipróbálásától. Ez a tény eléggé elszomorít és elgondolkodtam, hogy hozzá kellene-e adnom egy új nehézségi fokozatot, amit bárki végig játszhat vagy továbbra is gondosan közvetítsem a nehéz játékaink mögötti üzenetet.”
Ettől függetlenül, Miyazaki értékeli, hogy egyes játékosok keresik a kihívást és azt is mondta, hogy a játék könnyebbé tétele talán eltaszít egyes embereket. „Szerintem a játékosok nem kifejezetten kedvelik a könnyű játékokat. Ők azt akarják, hogy érdekes játékokkal játszanak, amikre megéri időt áldozni, szóval természetes, hogy az akadályok és feszültségek, amik nem járulnak hozzá ezekhez az érdekes és értékes elemekhez előbb utóbb eltűnnek végül. Ha mostanában egyre több ilyen könnyű játék jelenik meg, akkor az azért van, mert a játékosok körében a nehézség nem tartozik ezekhez az érdekes és értékes elemekhez. ”
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.