A Bioware megerősítette, hogy a játék kinézetével és megjelenésével ellentétben, az Anthem nem MMO lesz.
Az EA-től Casey Hudson mondta el, hogy „a játék nem MMO, és nem is csak egy történettel rendelkező multi, hanem valami teljesen új és egyedi.”
A játék nyílt többjátékos része otthonunkat elhagyva tárul fel előttünk, míg a küldetésekről hazatérve az egyszemélyes játékélményt élvezhetjük. Hasonlót eddig a Monster Hunter Worldben láttunk.
Cathleen Rootsaer vezető író elmesélte, hogy a játékot úgy tervezték, hogy a fejlesztők még éveken át képesek legyenek új történeteket adni hozzá, ami lehet a karaktert érintő kis dolog, de olyan történések is, melyek kihatnak az egész világra.
Mikrotranzakció tekintetében annyit tudunk, hogy lesznek ugyan megvásárolható kozmetikai tárgyak, de loot box-szal nem találkozunk majd a játékban. A játékosok mindig tudni, és látni fogják, mire költenek pénzt, olyan dologra pedig nem költhetünk, ami előnyhöz juttat másokkal szemben, szóval semmi pay-to-win.
Az Anthem február 22-én jön PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.