Nick Penwarden, az Epic Games vezérigazgatója szerint a PlayStation 5 konzol a „rendszertervezés mesterfoka.”
A hírek szerint Penwarden részt vett az Unreal Engine 5 tech demójának készítésében, mely a Lumen és Nanite technológiákat mutatta be közvetlenül a PlayStation 5-ön futtatott Unreal Engine 5-ből.
„A PlayStation 5 egy rendszertervezői mestermű,” meséli Penwarden. „Nem csak a számítástechnikában és a grafikus teljesítményben ér el ugrásszerű előrelépést, de korszakalkotónak számít adattárolás és adattömörítési technológiák terén is, mely által a játékosok újfajta játékokhoz és élményekhez juthatnak majd.”
„A next-gen grafika és feldolgozási teljesítmény nem csak immerzívebb élményt nyújt majd a játékokban, de a teljesen dinamikus környezet és fények miatt teljesen új játékmeneteket, okosabb AI-t, és gazdagabb többjátékos élményt láthatunk majd,” tette hozzá az Epic Gamestől Kim Libreri.
Az elért eredményeken kívül számos más szabadalmon is dolgozik a Sony. Az egyik ilyen, hogy a PS5 gépi tanulással próbál majd a játékosoknak felhasználói felületeket tervezni. Ezen kívül bejegyzett egy úgynevezett „Information Processing Device”-t is, ami magyarul nagyjából Információfeldolgozó Eszköz-t jelent, és az Xbox Snaphez hasonlít.
A Sony már bejelentette a PS5-re megjelenő játékok első hullámát.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.