Mikor a Bungie elhatározta, hogy a Destiny 2 PC-re is megjelenik, tudta, mekkora fába vágja a fejszéjét.
A Destiny 2 dokumentumfilmes fejlesztői videójában számos Bungie és Vicarious Visions tag is mesél tapasztalatairól, és a fejlesztési munkálatokról.
Megtudhatjuk, hogyan hozták össze a játékmenet érzetét, és hogy voltak a stúdióban olyanok, akik nem tudták elhinni, hogy az irányítás miatt lehetséges lesz PC-n átadni ezt az érzést.
Arról is mesélnek, hogy a csapat nagyon szerette volna megoldani a PC-s verzióban a korlátlan fps-t, és számos, kizárólag PC-n elérhető beállítási lehetőséget.
Meg kellett természetesen változtatni a célzást és a fegyvereket is, hogy a Destiny 2 egy igazi PC játék legyen.
A játék tegnap jelent meg, és eddig úgy néz ki, a Bungie jó fejlesztőt választott a feladatra.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.