Hullámvasút
Hadd kezdjem azzal, hogy számomra a Destiny mindig is olyat nyújtott, amit más játék nem nagyon tudott. Erre most nem térek ki részletesebben, mert a cikk a Bungie lövöldéjének új kiegészítőjéről, a Forsakenről szól, de fontos volt ezt megjegyeznem, mert ezzel együtt nagyon vegyes érzelmek gyűltek fel bennem a játékkal kapcsolatosan az évek során.
A Destinyben található tartalmat mindig is kevésnek éreztem, és éveken át minden egyes új dolgot pénzért kellett megvásárolni. Ez természetes, hiszen mindenki pénzt akar a munkájáért, azonban egy kicsit keserű szájízt hagyott sok játékosban, hogy ezért a pénzért nem sok mindent kaptak.
Én is így érzem, és éreztem mindig, így az új kiegészítőnek is így álltam már hozzá, főleg, hogy a legutóbbi két DLC a szintén csak pénzért megvásárolható Curse of Osiris és Warmind után, véleményem szerint a Destiny a lehető legmélyebbre süllyedt.
Történet
Kezdjük a fő történeti szállal, amiben, már nem titok, Cayde halálával a Bungienak sikerült azt a kis jót is kiírtani a játékból, ami benne volt. Szóval nem indulunk jól.
Meglepetésre, a Forsaken kampánya végig sokkal élvezetesebb, mint a korábbi tartalmakban. Izgalmasak a helyszínek, az ellenfelek, és változatosabb módokon kell Uldren Sov nyomába erednünk. Végig nagyszerű a hangulat, a zene kiváló, a vágójelenetek érdekesek, a végjáték pedig teljes mértékben kielégítő.
A börtönből elszökött Baronok, akik Uldren Sov-t szolgálják mindegyike külön személyiséggel bír, és mindegyiket máshogy kell becserkészni.
Újdonságok
Az új terület, a Tangled Shore is sokszínű lett. Tele van földalatti járatokkal, sziklás helyekkel, lávákkal telített, kénköves helyszínekkel, ahol három új strike is található.
Ezekből a kedvencem a Prison of Eldersben játszódó Warden of Nothing, ahol vonatokat kell kikerülni, majd szembenézni a korábbi Prison of Elders játékmenetét idéző ellenfelekkel, melynek a végén egy kiváló csavarral megáldott boss fight vár.
A Forsaken játékélményéhez nagyban hozzájárulnak a 2.0 frissítéssel életbe lépett változtatások. A fegyver helyek végre nem kötöttek, így találhatunk shotgunt, sniper például az elsődleges fegyverhelyre is, így gyakrabban használhatjuk mondjuk a snipereket.
A másik újítás a Gambit játékmód, amely a PvE és PvP élmény okos keveréke. Az ellenfelek hordái kis cuccokat dobnak, amiket össze kell gyűjtenünk, majd betenni a területünk közepén található nagy tárolóba. Amikor a csapat 75-öt bedobott, megjelenik egy nagy boss, amit ha megölünk, nyertük a meccset. A PvP csavar ott van, hogy bizonyos bedobott cucc után megnyílik egy portál, amivel átutazhatunk az ellenfél pályájára, és kötött ideig megölhetjük az ellenséges játékosokat.
A Last Wish raid még péntekig nem aktiválódik, de úgy érzem, végre megint bátran ajánlhatom a Destiny-t minden régi és új játékosnak is. A játékban ismét van élet, izgalom és érdekesség, valamint megnövelték a maximális szintet és a gear szintet is.
Végre
Addig is rengeteg dolgot lehet csinálni, és ott a másik új terület, a Dreaming City, ami már a kicsit jobb cuccban levő Guardianoknak lett kitalálva és egyúttal az egyik legszebb pálya, amit a Bungie valaha elkövetett.
Örülök, mert végre elindult valamit. Az Destiny-t eddig jellemző állóvizet a Forsaken nagyon is felkavarja, és mindenféle rossz érzés nélkül ajánlható a visszatérni vágyó, és az új játékosoknak is!
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.