A DualSense miatt nagyobb élmény lehet a Godfall PlayStation 5 verziója.
A Godfallt fejlesztő Counterplay elmagyarázta, hogyan használja a játék a haptikus jeleket, hogy a játékos érezhesse a kezébe a karakterénél levő fegyvert. A haptikus visszajelzés mértékét meghatározza, hogy milyen fegyver van nálunk, így a támadások teljesen másképp hatnak majd, mikor végrehajtjuk őket.
“Két karddal gyorsabb lesz a támadás, míg a hatalmas kalapácsnak erőteljes és súlyos érzete lesz,” írja a fejlesztőcsapat.
“Már csak ez az egy dolog miatt nagyon más lesz a Godfall PlayStation 5-ös játékélménye.”
Korábban a Counterplay elmondta azt is, hogy a játék nem erőszakolja a játékosra a grindolást és a nyersanyagok gyűjtögetését.
A Godfall akciójáték futtatásához szükséges lesz az internet kapcsolat és november 12-én jelenik majd meg PC és PlayStation 5 platformokra.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.