Mint kiderült, a Super Mario Odyssey nem csak gyönyörű és izgalmas lesz, de teljesen simán fut majd 60 fps képfrissítéssel.
A Digital Foundry szakmai elemzése sok érdekes dologra hívja fel a figyelmünket a Super Mario Odyssey kapcsán.
A játék a New Donk City városon kívül stabilan tartja a 60fps-t, ami azért is lenyűgöző, mert a két kipróbálható pálya, a New Donk City és Frozen Desert, komplex geometriai formákkal, fényekkel, árnyékokkal, tükröződésekkel és éles textúrákkal van tele. Az új Mario hatalmas előrelépés a korábbi részekhez képest, nem csak a mérete miatt, de minőségben és változatosságát tekintve is.
Hogy ezt hogyan oldották meg, az kiderül a Digital Foundry videójából, de például a leginkább erőforrás igényes pálya, a New Donk City 3D modelljeinek helyét a távolban 2D objektumok veszik át, és csak akkor válnak valódi 3D modellekké, ha közelítünk hozzájuk. Ezen kívül a városban szereplő emberek csak 30fps-sel mozognak, de ez teljesen mindegy, mivel úgysem lépünk velük olyan interakcióba, hogy ez számítson, vagy feltűnő legyen.
Természetesen ilyen trükkökre nem lett volna szükség, ha a kellő pillanatokban a játék 30fps-re váltott volna, de a legfontosabb szempont a 60fps megtartása volt. A karakter animációk csodásak, az irányítás pedig nagyon sima.
A Super Mario Odyssey október 27-én jelenik meg Nintendo Switch konzolra.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.