Azt már tudjuk, hogy a Diablo 3 első kiegészítője, a Reaper of Souls március 25-én érkezik, de az ott található újítások egy részét már most megkapjuk az alapjátékhoz a tegnap érkezett 2.0.1-es Javítással.
A főbb újítások és változások:
- Átdolgozott Legendary tárgyak
- Átdolgozott értékek a tárgyakon
- A tárgyak értékei két kategóriába vannak sorolva: Elsődleges és Másodlagos.
- Az elsődleges értékeknek vannak a legnagyobb hatásai a karakter erejére és túlélési esélyeire
- A másodlagos értékek általában nem közvetlen módon hatnak a karakter erejére. Ezek az értékcsoportok mostantól nem ütik majd egymást, mikor loot esik. (Példa: a tárgy adhat mondjuk Strength-et és, hogy a Health Globe-ok több életet töltsenek vissza. A Strength mostantól Elsődleges érték, a Health Globe pedig másodlagos, így nem fog az előfordulni, hogy a tárgy nem ad erőt, hanem helyette Health Globe-ot tápol, mert az előbbi Elsődleges érték, utóbbi pedig Másodlagos)
- Célzott/Intelligens Loot
- Az intelligens loot azt jelenti, hogy a tárgy értékei sokkal jobban közelíti azokat az értékeket, mely annak a karakternek kellenek, aki találta azt.
- Sok új legendary és set item
Új nehézségi szintek
A 2.0.1 Javítással átdolgozott nehézségi szintek érkeztek. A kezdő játékosok kezdhetnek normál nehézségen, de folyamatosan állíthatják azt feljebb Hard, Expert, Master, illetve Torment (és annak még 6 fokozatára) nehézségekre. A legnagyobb nehézség nyújtja a legjobb lootokat, legtöbb XP-t és aranyat, de a szörnyek is egyre erősebbek lesznek. Mostantól a szörnyek a szintünkkel együtt is erősödnek, a nehézségi szinttől függetlenül.
2.0 Paragon Rendszer
- Eltávolítottuk a maximálisan elérhető Paragon szintet
- A Paragon szintek egyszerre növekednek az összes karakterünkön (pl. ha most van egy 60-as Barbárod, akinek 5 paragon szintje van, akkor az az 5 paragon szint megjelenik az összes karaktereden, akár a level 1-esen is)
- Paragon Pontok
- Amikor a játékos Paragon szintet lép, kap egy elkölthető Paragon Pontot.
- A Paragon Pontokat négy különböző kategóriában lehet kapni és elkölteni: Core, Offense, Defense és Utility
A Paragon rendszerről itt találsz több infót.
Klánok és Közösség
A Klánok és Közösség funkcióval a játékosok könnyen és egyértelműen tudnak kapcsolatokat kialakítani és együtt játszani. Erről ide kattintva tudhattok meg többet.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.