A javítások mellett új küldetéseket is kapunk a Nioh legújabb frissítésében, amibe bekerült a sokak által hiányolt ‘PAUSE’ opció is.
A Nioh 1.06-os frissítésébe bekerültek továbbá új Kovács receptek, és javítottak többek közt olyan bugokat, mint például, hogy egy küldetést akkor is teljesítettnek vett, ha lezuhantál valahonnan mielőtt teljesítetted azt.
Február végével bezárólag a kizárólag PlayStation 4 konzolra megjelent Nioh több, mint egymillió példányban kelt el, és a Team Ninja hálájuk jeléül egy ingyenes páncél szettel köszönte meg a játékosoknak a bizalmat.
[alert type=yellow ]A Nioh tippek és trükkök közt lehet, hogy te is találsz magadnak olyan dolgot, amiről nem is tudtál.[/alert]
Nioh 1.06 Frissítés
Új Alküldetések
- Az új küldetések eléréshez először végig kell játszanod a játékot.
- Az új küldetések nem képezik a „Samurai of Legend” megszerzésének feltételeit.
- Új Megszólítások kerültek a játékba. (Az új küldetésekben megszerezhetőek.)
- Új Kovács receptek kerültek a játékba. (Az új küldetésekben megszerezhetőek.)
Fejlesztések, változtatások
- Az Options megnyomásával a játékot megállítjuk. (Nem használható multiplayer módban és látogató megidézésekor.)
- A magadnál hordható kovács nyersanyagok maximális számát 9,999-re növeltük.
- A tárgyak közt már a jobbra-balra gombokkal is böngészhetsz a felszerelés panelen.
- Megváltoztattuk bekapcsolt állapotban a living weapon visszatöltődési arányát.
- A visszatöltődés arányosan csökken attól függően, mennyire merítettük ki a living weapon csíkot.
- A fentiekkel együtt az „Extraction Talisman”-os visszatöltődési arány megnövekedett.
- Állítottunk a „Suzaku” guardian spirit képességein is.
- A buffok és debuffok mind resetelődnek, mikor halálunkkor „Suzaku” bekapcsol.
- A buffok és debuffok resetelődnek a quick-change tekercs használatakor.
- A Talizmánok által megnövelt támadási erőn és annak időtartamán állítottunk.
- A Power Pill által megnövelt támadási erőn és annak időtartamán állítottunk.
- Az „Intensity” balta mystic art által megnövelt támadási erőn állítottunk.
- A „Sword of Execution” katana mystic art által megnövelt támadási erőn állítottunk.
- Állítottunk a „Blade Spin” kusarigama képesség által használt ki mértékén.
- Állítottunk a shuriken, kyaku-dama, horoku-dama által okozott sebzésen, és hatásaik paraméterein is.
- Állítottunk a “Fire Shot,” “Water Shot,” “Lightning Shot,” “Wind Shot,” és “Earth Shot,” által okozott sebzés mértékén és a hatásaik paraméterein is.
- A London pályán használt kamerán állítottunk.
- A kritikus állapotok közben aktivált különleges hatások értékén állítottunk.
A „Basic Game Settings” rendszer menü a következő beállításokkal bővült:
- A “Reset Camera When Pressing Lock-On without a Target” (Célpont nélküli Lock-On gomb megnyomásakor a kamera alaphelyzetbe áll) ki/be kapcsolót kapott.
- A “Display Item Level (Not Multiplayer) in Equipment List” (Tárgyak Szintjének Megjelenítése [Nem Multiplayer módban] a Felszerelés Panelen) ki/be kapcsolót kapott.
- A “Rarity Color Patterns” (Ritkasági Színminták) résznél minden ritkaságnak külön szövegszín adható.
Állítottunk a klánharcok jutalmain:
- Az egyéni rangok jutalmain jócskán növeltünk.
- A győzelemért/veszteségért járó camp jutalom csökkent.
A következő klánoknál állítottunk a Crest Protections-ökön:
- Toyotomi
- Ukita
- Murakami
- Mohri
- Saika
- Mori
Bug Javítások
- Javítottuk a hibát, mikor a küldetés akkor is teljesítettnek lett véve, ha lezuhantál valahonnan mielőtt teljesítetted azt.
- Javítottuk a hibát, mikor az online játék során szerzett Glory-t nem frissítette a Glory Contributed számlálón.
- Javítottuk a hibát, mikor a játékosok nem a rangjuknak megfelelő jutalmat kapták, a kláncsatákban levő egyéni rangoknál.
- A tüzes csapdák által a levegőbe repített ellenfelek nem szállnak ismét a levegőbe ha utána megütöd őket.
- Javítottuk a hibát, mikor Mujina a küldetés szintjétől függetlenül ugyanolyan erős maradt.
- Javítottuk a hibát, mikor a játéktörténetben található „Titles Earned” nem érte el a 100 százalékot.
- Javítottuk a hibát, mikor a játékosok akkor is látták online a fejpáncélt, mikor kikapcsoltad annak megjelenítését.
- Javítottuk Sakata Kintoki mozgásának hibáit.
- Javítottuk a hibát, mikor a játékosokat ért, bizonyos karakterek által leadott ütés zuhanás közben túl magasra repítette őket.
- Javítottuk a hibát, mikor a hátraszökkenés után Nobunaga fura módon kezdett mozogni.
- Javítottuk a hibát, mikor a boss karakterek bizonyos küldetésekben nem jelent meg, ha a játékos íja fel volt húzva.
- Kisebb bugok javításra kerültek.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.