Figyelem, a teszt a játék korai alfa fázisáról készült, így az itt leírtak nem feltétlenül tükrözik a végleges változatot, inkább afféle áttekintőnek veendők.
A többjátékos túlélő stílus nagyon beindult az elmúlt hónapokban. A DayZ és a Rust, hogy a legismertebbeket említsem, után itt a Phosphor Games csapat játéka, a Nether. A Nether is egy nyílt világról szól, ahová bedobálnak játékosokat, akiknek túl kell élniük az inváziókat. Ennek okán összefoghatnak és biztonságos rejtekhelyeket alakíthatnak ki. Egy fontos dolgot kihagytam: a Nether szintén egy poszt-apokaliptikus világban játszódik, de nem lesznek benne zombik.
A játékba csöppenve rögtön megfigyelhető, mennyire kellemes az atmoszféra. Ott van a levegőben a halál és a pusztulás szaga, és a nagyszerű látvány is, melyet az Unreal Engine 3 motor fest a szemeink elé. A Nether egyébként főként a lőfegyverekre koncentrál, találhatunk pisztolyt, vagy keményebb fegyvereket is, amihez nem sűrűn fellelhető lőszerek jelentik a túlélés kulcsát.
A harc egészen jó érzés, nincs lag, vagy buta megjelenítés és a szörnyeket még lőfegyverrel sem nagyon egyszerű lenyomni, anélkül pedig igazi kihívás. A kihíváshoz jobb hozzászokni, ugyanis egészen biztos, hogy nem lesz minden szörnyre elegendő lőszerünk.
A Phosphor Games tehát nem csak egy újabb bőrt akar lenyúzni a népszerű stílusról, hanem egy kicsit új meglátásba helyezi azt. A zombik helyett, az emberek DNS-ből mutálódott szörnyekkel harcolunk, a grafikai motor az eddigi legszebb és még nincs vége a fejlesztésnek. A csapat folyamatosan figyeli a játékosok visszajelzéseit és már szó esett vezethető járművekről, vagy kizárólag PvP szerverekről is. Ha már unod, hogy mindenhonnan a zombik folynak, vagy csak egyszerűen utálod őket, de szereted a multiplayer túlélős játékokat, akkor a Nether a te játékod lesz, úgyhogy megéri rá figyelni. A nyílt béta egyébként valamikor nyár végén érkezik.
Hivatalos weboldal: https://www.playnether.com/
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.