A Sekiro: Shadows Die Twice a Soulsborne csodákért felelős From Software ősi Japánban játszódó új játéka.
A játékra márciusig még várni kell, de egyre több infó kerül elő, szóval nézzük át, mit tudunk eddig a Sekiro: Shadows Die Twice akciójátékról.
Sekiro: Shadows Die Twice megjelenési idő
A Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én érkezik PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra.
Sekiro: Shadows Die Twice előrendelés
Az előrendeléseket kétféle kiadásra lehet leadni, melyek az Alapváltozat és a Gyűjtői Kiadás. Az alapkiadás csak a játékot tartalmazza, míg a Gyűjtői Változat a következő extrákkal érkezik.
- Teljes játék
- Acéldoboz
- 18cm magas Ninja Szobor
- Térkép
- Digitális Hanganyag
- 3 Játékérme replika
- Gyűjtögetős művészeti könyv
Sekiro: Shadows Die Twice történet
A Sekiro sok tekintetben eltér a Soulsborne elődöktől. Főhősünk az egykezű Farkas egyrészt beszélni fog, méghozzá szinkronizáltan. Nem lesznek párbeszéd lehetőségek vagy hosszú monológok, ettől függetlenül viszont a From Softwaretől elvárt mély történetre számíthatunk.
A Sekiro Japán történelmének Sengoku korszakában játszódik, mely a kései 16. és a korai 17. század közé tehető. A Farkas egy ninja, kit többek közt azzal bíznak meg, hogy mentse meg a fogságba esett fiatal nagyurat.
Természetesen ez nem lesz ennyire egyszerű és rövid, így a történet kibontakozására várni kell, amíg megkaparintjuk a játékot.
Sekiro: Shadows Die Twice nyílt világ
A Sekiro mérete nagyjából megegyezik majd a Bloodborne és a Dark Souls 3 méreteivel, már ami a játékterületet és a tartalmat illeti. Csak úgy, mint a Soulsborne játékokban, itt is lesz egy fő központi terület, mely itt a Dilapidated Temple névre hallgat majd.
Itt található majd az a karakter is, akinél fejlődhetünk és erősíthetjük a Healing Gourd nevű gyógyitalt. Itt tudunk gyakorolni is a The Immortal Soldieren, hogy jobban megismerjük és teszteljük a Sekiro egyedi harcmodorát.
A templom már a játék korai szakaszában elérhetővé válik, odajutni pedig a Sekiro sajátos tábortüzein keresztül, a Sculptor’s Idolokon keresztül, vagy tárgyak használatával tudunk majd.
A Sekiro igazgatója, Hidetaka Miyazaki elmondása alapján ez a stúdió legnyitottabb játéka, a játékosok pedig minden eddiginél nagyobb szabadságot kapnak a világ felfedezéséhez.
A játék ezúttal is megjutalmazza azokat, akik a Sekiro minden szegletét felfedezik, mindenkivel beszélnek, és felkutatnak minden titkot. A korábbi játékok hangulatától merőben eltérő Sekiroban ezúttal csodás vidékeket és falvakat fedezhetünk fel.
Többjátékos mód nem kerül a Sekiróba, viszont meg lehet majd állítani a játékot.
Sekiro: Shadows Die Twice harcrendszer
A Sekiro szakít a hagyományokkal, és ezúttal nem lesznek külön képességek és karakterosztályok. Ezen kívül hatalmas változás még, hogy nem találunk új páncélokat, vagy fegyvereket sem a játék folyamán. Nem lesznek gyűjthető lelkek az ellenfelektől, ahogyan játékállás mentés sem.
Vegyük úgy, hogy a Sekiro egy akció-kaland játék, ahol nem a karakterünk pontjaira, hanem a felfedezésre kell koncentrálnunk. Találhatunk viszont erősítő tárgyakat és olyan felszerelést, mellyel a mechanikus kezünket fejleszthetjük. Felszerelhetünk például olyan baltát, mely elpusztítja a pajzsokat, vagy fáklya kezet, mely tűz sebzést okoz.
Újdonság még a kampó, mellyel új magaslatokra küzdhetjük fel magunkat, és még harc közben is használhatjuk, így elég rendesen kibővíthetjük a harcteret.
A karakterosztályok hiánya miatt a Sekiróban a bossok megöléséhez használnunk kell a körülöttünk található eszközöket. Ez azt is jelenti, hogy a játékosok mindenképp ügyességből oldják majd meg a boss harcokat, és nem lesz például egy távolsági karakternek előnye egy bossnál, vagy egy közelharci karakternek egy másiknál.
A védekezésnek nagy szerepe lesz a játékban. Az ellenfelekkel konkrétan párbajozni kell, az előző játékokban hangsúlyos agresszív harcmodor pedig ritkán hoz majd eredményt.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.