A State of Play új részében meséltek a fejlesztők arról, hogyan tervezték alapjaiban úgy a Ghost of Tsushimát, hogy a “sziget vezessen téged.”
Alább látható a teljes Ghost of Tsushima trailer, melyben 18 percen keresztül mesélnek a harcrendszerről, karakter módosításról, felfedezésről, stb. A felfedezést például úgy tervezték, hogy észrevétlenül tudjon minket vezetni a játéko a hatalmas, nyílt világban.
A Ghost of Tsushimában a “sziget vezessen téged” kifejezés azt jelenti, hogy a szél megmutatja a helyes irányt, egy furán kinéző fa érdekes helyszínt jelölhet, egy madár röptét követve segítségre szoruló karakterbe botolhatunk és a magasba szálló füst is jelenthet valamit. Azt is megtudtuk, hogy a rókák a barátaink, és nagyon hasznos részei a játéknak.
A játékmenetből részletes betekintést kapunk a harcrendszerbe is, ahol harcolhatunk a kódex szerint élő szamurájként, vagy aljas Ghostként is.
A játékot fejlesztő Sucker Punch eredetileg júniusra tervezte a megjelenést, de a koronavírus keresztbe húzta számításait. Emiatt csak július 17-én kaparinthatjuk meg a játékot.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.