Elég értelmetlen az Overwatchban a play of the game, ugyanis semmi köze ahhoz, hogy ki, mit tett a játékban.
Ezen szeretne változtatni a Blizzard, ugyanis a funkció frissítésével szeretnék elérni, hogy ne az alapján döntse el a play of the game-t a játék, hogy ki, mennyit ölt.
„Tervezzük a csak Play of the Game 2.0-nak becézett funkciót,” meséli Geoff Goodman, az Overwatch hőseinek vezető tervezője.
„Elég sok jó ötletünk van. Nagyon sokat szeretnénk használni a kameramozgást, szeretnénk bevezetni a co-op play of the gamet, hogy bemutassuk a combo mozdulatokat.”
A terv egyébként az, hogy az új rendszer sokkal jobban tükrözze, hogy ki tett a meccs alatt tényleg nagy dolgokat, amik befolyásolták a csata kimenetelét. Ez azonban még beletelik egy időbe, ugyanis sok a munka még az Overwatch-csal.
„Már egy ideje tervezzük ezt, de vannak prioritások, amik egyelőre háttérbe szorítják ezt,” mondta Goodman.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.