Nioh

Még több küldetést kapunk a Nioh 1.06-os frissítésében, és már a játékot is megállíthatjuk

A javítások mellett új küldetéseket is kapunk a Nioh legújabb frissítésében, amibe bekerült a sokak által hiányolt ‘PAUSE’ opció is.

Nioh

A Nioh 1.06-os frissítésébe bekerültek továbbá új Kovács receptek, és javítottak többek közt olyan bugokat, mint például, hogy egy küldetést akkor is teljesítettnek vett, ha lezuhantál valahonnan mielőtt teljesítetted azt.

Február végével bezárólag a kizárólag PlayStation 4 konzolra megjelent Nioh több, mint egymillió példányban kelt el, és a Team Ninja hálájuk jeléül egy ingyenes páncél szettel köszönte meg a játékosoknak a bizalmat.

[alert type=yellow ]A Nioh tippek és trükkök közt lehet, hogy te is találsz magadnak olyan dolgot, amiről nem is tudtál.[/alert]

Nioh 1.06 Frissítés

Új Alküldetések

  • Az új küldetések eléréshez először végig kell játszanod a játékot.
  • Az új küldetések nem képezik a „Samurai of Legend” megszerzésének feltételeit.
  • Új Megszólítások kerültek a játékba. (Az új küldetésekben megszerezhetőek.)
  • Új Kovács receptek kerültek a játékba. (Az új küldetésekben megszerezhetőek.)

Fejlesztések, változtatások

  • Az Options megnyomásával a játékot megállítjuk. (Nem használható multiplayer módban és látogató megidézésekor.)
  • A magadnál hordható kovács nyersanyagok maximális számát 9,999-re növeltük.
  • A tárgyak közt már a jobbra-balra gombokkal is böngészhetsz a felszerelés panelen.
  • Megváltoztattuk bekapcsolt állapotban a living weapon visszatöltődési arányát.
  • A visszatöltődés arányosan csökken attól függően, mennyire merítettük ki a living weapon csíkot.
  • A fentiekkel együtt az „Extraction Talisman”-os visszatöltődési arány megnövekedett.
  • Állítottunk a „Suzaku” guardian spirit képességein is.
  • A buffok és debuffok mind resetelődnek, mikor halálunkkor „Suzaku” bekapcsol.
  • A buffok és debuffok resetelődnek a quick-change tekercs használatakor.
  • A Talizmánok által megnövelt támadási erőn és annak időtartamán állítottunk.
  • A Power Pill által megnövelt támadási erőn és annak időtartamán állítottunk.
  • Az „Intensity” balta mystic art által megnövelt támadási erőn állítottunk.
  • A „Sword of Execution” katana mystic art által megnövelt támadási erőn állítottunk.
  • Állítottunk a „Blade Spin” kusarigama képesség által használt ki mértékén.
  • Állítottunk a shuriken, kyaku-dama, horoku-dama által okozott sebzésen, és hatásaik paraméterein is.
  • Állítottunk a “Fire Shot,” “Water Shot,” “Lightning Shot,” “Wind Shot,” és “Earth Shot,” által okozott sebzés mértékén és a hatásaik paraméterein is.
  • A London pályán használt kamerán állítottunk.
  • A kritikus állapotok közben aktivált különleges hatások értékén állítottunk.

A „Basic Game Settings” rendszer menü a következő beállításokkal bővült:

  • A “Reset Camera When Pressing Lock-On without a Target” (Célpont nélküli Lock-On gomb megnyomásakor a kamera alaphelyzetbe áll) ki/be kapcsolót kapott.
  • A “Display Item Level (Not Multiplayer) in Equipment List” (Tárgyak Szintjének Megjelenítése [Nem Multiplayer módban] a Felszerelés Panelen) ki/be kapcsolót kapott.
  • A “Rarity Color Patterns” (Ritkasági Színminták) résznél minden ritkaságnak külön szövegszín adható.

Állítottunk a klánharcok jutalmain:

  • Az egyéni rangok jutalmain jócskán növeltünk.
  • A győzelemért/veszteségért járó camp jutalom csökkent.

A következő klánoknál állítottunk a Crest Protections-ökön:

  • Toyotomi
  • Ukita
  • Murakami
  • Mohri
  • Saika
  • Mori

Bug Javítások

  • Javítottuk a hibát, mikor a küldetés akkor is teljesítettnek lett véve, ha lezuhantál valahonnan mielőtt teljesítetted azt.
  • Javítottuk a hibát, mikor az online játék során szerzett Glory-t nem frissítette a Glory Contributed számlálón.
  • Javítottuk a hibát, mikor a játékosok nem a rangjuknak megfelelő jutalmat kapták, a kláncsatákban levő egyéni rangoknál.
  • A tüzes csapdák által a levegőbe repített ellenfelek nem szállnak ismét a levegőbe ha utána megütöd őket.
  • Javítottuk a hibát, mikor Mujina a küldetés szintjétől függetlenül ugyanolyan erős maradt.
  • Javítottuk a hibát, mikor a játéktörténetben található „Titles Earned” nem érte el a 100 százalékot.
  • Javítottuk a hibát, mikor a játékosok akkor is látták online a fejpáncélt, mikor kikapcsoltad annak megjelenítését.
  • Javítottuk Sakata Kintoki mozgásának hibáit.
  • Javítottuk a hibát, mikor a játékosokat ért, bizonyos karakterek által leadott ütés zuhanás közben túl magasra repítette őket.
  • Javítottuk a hibát, mikor a hátraszökkenés után Nobunaga fura módon kezdett mozogni.
  • Javítottuk a hibát, mikor a boss karakterek bizonyos küldetésekben nem jelent meg, ha a játékos íja fel volt húzva.
  • Kisebb bugok javításra kerültek.

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük