Megjelent a God of War és letarol mindent. A sikeres fogadtatás alkalmából a Santa Monica Studios bemutatta, milyen volt a játék fiatal korában.
A fejlesztőcsapat a Sony képviselőkkel együtt gyűlt össze, hogy a játék különféle demó verzióit 2015-ből és a 2016-os E3 demóból. Durva látni, hogy mennyire sehol nem volt megjelenésben három évvel ezelőtt a mostani verzióhoz képest. A fények és a textúrák is hatalmas változásokon mentek keresztül.
A videóban az is látszik, hogyan dobták az akkori felhasználói felületet és alakult ki a mostani.
„Mivel a játékban nincs töltőképernyő, és a kamera folyamatosan követi Kratost, így jobbnak láttuk, ha a menürendszer is teljes mértékben a játékban helyezkedik el,” meséli Cory Balrog, miközben kommentálja a videót.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.