Egy kis félreértés történt a Shadow of the Tomb Raider felbontását és képfrissítését illetően.
Tegnap egy interjú után sokan azt gondolták, hogy a Shadow of the Tomb Raider Xbox One X verziója képes lesz majd 4K felbontáson 60 fps-sel futni. Az Eidos Montreal stúdiófőnöke, David Anfossi beszélt a 4K-ról, 60fps-ről és azokról a fejlesztésekről, amiket a 4K-képes gépekre terveztek. Mint kiderült, a stúdió ezt nem úgy értette, hogy mindez egyszerre valósul majd meg.
A Square Enix által kiadott közlemény szerint a Shadow of the Tomb Raider nem képes majd 4K felbontáson 60 fps teljesítményre, hanem az erőteljesebb konzolokon kétféle grafikai mód közül választhatunk majd. A játék HDR támogatást is élvez, hardveres tesszelációval és modern grafikai megoldásokkal operál majd.
A Square Enix hivatalos közleménye:
“A Shadow of the Tomb Raider nem lesz képes 60 FPS-re 4K felbontás mellett. A sokkal személyre szabhatóbb játékélményért kétféle látvány mód közül lehet majd választani: a ‘4K Resolution’ 4K felbontáson futtatja a játékot 30 FPS mellett, míg a ‘High Resolution’ mód 1080p felbontást céloz meg 60 FPS mellett.
“Mindkét mód számos további beállítást tartalmaz, mint a HDR, hardveres teszellációt, anizotróp szűrést, dinamikus aljnövényzet, stb.”
A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én jelenik meg PC, PlayStation 4 és Xbox One platformokra.
Mit gondolsz?
Szeretnénk tudni a véleményedet. Írj kommentet.